DO JAKÉ MÍRY SI UVĚDOMUJEME, ŽE KABELKA NEBO OPASEK BYLY KDYSI (PŘED ČASEM) ŽIVÉ ZVÍŘE?
Znepokojuje nás to? Nebo jsme s tím v pořádku?
V dnešní době, kdy se maso prostě ´bere´ v plastových krabičkách v supermarketech, kde se asi berou kabelky? No přece v módních domech na ramenou éterických modelek .. nebo ne?
Ne. Nezavírejme oči před tím, že obojí bylo součástí živého zvířete chovaného a poraženého pro maso. Právě to maso, které si kupujeme úhledně zabalené v plastových krabičkách. A kůže? Kůže je sekundárním produktem masného průmyslu.
Nechceme vás šokovat. Jen připomenout, co už jsme zapomněli.
Naštěstí máme většinu našich zákazníků uvědomělých tomuto faktu. Faktu, že jejich nový oblíbený zápisník, kabelka nebo opasek byly před časem kravami, které se, více či méně spokojeně, pásly na loukách. Zní to moc brutálně? Možná…, ale je to tak. A je to tak dobře. Buďme za to vděční. Příroda nám stále dává vše, co potřebujeme.
Shopper bag se zrodil ve 40. letech 20. století a díky jednoduchosti designu je stylový i dnes.
Dává nám to smysl.
Velkovýroba příběhům nepřeje. V továrnách se nedokonalosti kůže seříznou, aplikuje se vrchní polymerová úprava (ta rozhodnou měrou tvoří omak a estetické vlastnosti finální usně). Vznikne uniformní a na první pohled dokonalá kůže, která je ale odosobnělá a přirozenosti na hony vzdálená.
Opravdovost a příběh je za každým zvířetem a za každou kůží.
Ano, naše kabelky byly kdysi živé a pro nás živé zůstávají.
Je to věčný koloběh přírody. Právě tak nám to dává smysl.
V jednoduchosti je krása
aneb móda vs. styl
Módní průmysl to ale vidí jinak. Chrlí kvanta módních produktů. Takové a makové, se třpytkami či bez, se vzorem, s neonovými barvami, malé, obří… Každý z nich vyjde brzy z módy, nebo, v lepším případě, se vrátí za 40 let a bude zase chvíli trendy.
Naproti tomu… Stylové doplňky jsou věčné. Kůže vydrží mnoho let, ba dokonce časem krásní. Touto cestou má smysl se vydat. Stylová kabelka je nestárnoucí atribut ženství, který je navíc v duchu Slow Fashion.
Móda se mění, styl zůstává.
Jednoduchost, přirozenost a styl se snažíme promítnout do každého našeho výrobku.